هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلاً وسهلاً بك يا زائر في منتدي ملائكه الرحمه ,, إن شاء الله تستمتع معانا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلوة اوى اوى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الدلوعة
عضو ملائكه الرحمه
عضو ملائكه الرحمه
الدلوعة

نكت حلوة اوى اوى Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوة اوى اوى   نكت حلوة اوى اوى I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 29, 2009 5:48 pm

مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب... وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!!
لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضاية في الدولاب...
الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها

صعيدى فى الجيش بيقول لعسكرى زميله فى الحرب :انت من دشنا؟ قال له لا .. راح ضربه بالنار وقال له تبقى من ديش العدو

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا
عشان يعرفوا النتايج
الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله
وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي
الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره
الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

اتنين مساطيل واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله
الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا

واحد بيقول لمراته تصدقى جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحدة بس؟ قالت له اكيد الولية الرخمة اللى فى الدور الرابع

واحد صعيدى راح المصيف اتصور بمايوه وبعت صورته
البلد بعتوله هدومه

مره واحد مسطول وهو رايح الغرزه لبس جزمه فرده سوده وفرده بنى لما راح هناك حط رجل على رجل شافه مسطول تانى قال عليا النعمه اول مره اشوف واحد حاطط رجله على رجل اللى جانبه

مرة اتنين مساطيل قاعدين مع بعض قدام المرايا الاولانى قال للتانى قوم معايا نسلم ع الناس اللى قاعدين معانا التانى قالة ماشى جم وهما قايمين بص الاولانى ع المرايا لقاهم قاموا قال للتانى خلاص خلاص اقعد شكلهم هما اللى جيين يسلمو علينا
funky
عضو ملائكه الرحمه
عضو ملائكه الرحمه
funky

نكت حلوة اوى اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اوى اوى   نكت حلوة اوى اوى I_icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 9:12 am

جميله اوى اوى النكت دى
يادلوعه
تسلم ايديك
mazazico
عضو ملائكه الرحمه
عضو ملائكه الرحمه
mazazico

نكت حلوة اوى اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اوى اوى   نكت حلوة اوى اوى I_icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 10:26 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
والله جامده تسلم الايادى
ألونسو الغالى
عضو ملائكه الرحمه
عضو ملائكه الرحمه
ألونسو الغالى

نكت حلوة اوى اوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اوى اوى   نكت حلوة اوى اوى I_icon_minitimeالأربعاء يناير 20, 2010 3:56 am

ههههههههههههههه ميرسى

نكت حلوة اوى اوى
صفحة 1 من اصل 1